Olen ikuinen jojoilija. Olen aina ollut pullukka. Painoin alle 70kg viimeksi kymmenen vuotta sitten!
Sekin johtui siitä, että laihdutin silloin ensimmäisiin häihini. Mutta nyt haluan muuttaa elämäni suunnan. Olen aikuinen, yli kolmekymmentä. Nyt viimeistään on aika aloittaa elämäntaparemontti!
Aloitin blogin kirjoittamisen kahdesta syystä. Haluan seurata omaa kehitystäni laihduttajana ja haluan kuulla muiden kommentteja kannustuksia! Täytyykin jakaa tämän blogin linkki fb:ssa :)

Vuoden vaihteessa työkaverini alkoivat puhua painonpudotuksesta ja niin teinkin meille töihin painonpudotus kilpailun.
Osallistumismaksu oli 20e/hlö ja olisikohan meitä nyt 8 kilpailijaa. Kilpailuaika on 20 viikkoa.
Päättyy toukokuun, olisiko ollut 27pvä. Nyt laskujeni mukaan olisi 18 viikkoa jäljellä.

Ensimmäisellä viikolla onnistuin keventämään ruokavaliotani hyvin.
Toisella viikolla sairastuin flunssaan, josta edelleen hieman kärsin.
Huomenna alkaa kolmas viikko.kolmannella viikolla olisi pakko ottaa itseään niskasta kiinni.

Olen ajatellut, että alkaisin lenkkeileen. Harmikseni nuo paukkupakkaset eivät salli sitä. Käy kovasti hengitykseeni. :(
Jospa sitä hakisi tuolta jostain varaston perältä kuntopyörän ja alkaisi sillä kuntoileen. Mahtaakohan sekään enään toimia.
Jotain on alettava tekemään. Ei näistä läskeistä muuten pääse eroon!

Sitä piti vielä hehkuttaa että olen alkanut juomaan vettä. Tavoitteeni on 2L/pvä. Normaalisti en juo lainkaan vettä.
Nyt voi todeta että päivän mittaan joutuu useasti juokseen vessassa. Töissä minulla on vesipullo mukana, sen avulla onnistun juomaan sen tavoitemääräni.

Ilmoittauduin FitFarmin 6 viikon superdieettiin mukaan. Se alkaisi 27.1.14.
Haastavaa siitä tulee! Saan 23.1. ruokavalio sekä kuntoiluohjeet. Odotan niitä kovasti.
Haastavinta koko projektissa tulee varmasti olemaan kuntosalilla käynti.
Olen aina ollut laiska. En ole ikinä ollut kuntosalilla.  Tai olen kerran käynyt. Työpaikkani kuntosalilla.
Se oli todella alkeellinen. Tai ainakin se näytti siltä. Siellä oli joitain laitteita, muistan soutulaitteen ja kuntopyörän. Tais siellä joitain painojakin olla ja jotain muita laitteita.
Mutta siellä ajattelin alkaa kuntoilemaan, se on ilmainen.
Näin suurperheen äidillä ei ole varaa ostaa kalliita jäsenyyksiä kuntosaleille.
Täytyy varmaan joku päivä lenkkeillä katsomaan sitä salia. :) Laitan teille sitten kuvia nähtäväksi, niin saatte nauraa.
Tuskin siellä mitään uudistuksia on tehty. :)

Mutta tässä olisi tätä alkua kohti uutta elämääni!

P.S. Painoni 6.1.14 oli 82,50kg, eli tavoitteeni olisi ainakin kesään mennessä (1.6.14) tiputtaa 12,5kg! eli 15%.